Новини

Зйомки серіалу «Провінціал»: Про роботу творчої групи

8 Серпня 2021
{{ item.title }}

Знімальна група «Кінокомпанії «Київтелефільм» продовжує роботу над виробництвом 24-серійного гостросюжетного детективного серіалу «Провінціал». Картина знімається на замовлення телеканалу «Україна» і вийде в ефір до кінця поточного року.

Знімальний процес триває вже четвертий місяць. Зйомки проходять в Києві і Київській області. Творці фільму переконані – картина порадує глядачів захопливим сюжетом, гідною грою акторів і особливою атмосферою в кадрі. Адже над її створенням щодня працює величезна команда професіоналів на чолі з режисером-постановником Сергієм Щербиним.

Наші журналісти побували на майданчику і поговорили з творчою групою про особливості знімального процесу.

Усі подробиці – далі в матеріалі.

Про декорації

«Провінціал» – це вертикальний серіал, в якому від серії до серії головні герої – співробітники міського управління поліції – беруться за розслідування нової детективної історії.

В силу об’ємності сценарію, а також щільності його подієвого ряду, глядачі побачать в кадрі масу цікавих локацій і об’єктів, до створення яких доклали руку фахівці художнього департаменту кінокомпанії.

Частину декорацій, за словами художника-постановника картини Олександра Уколова, довелося зводити з нуля. Одна з основних – поліцейський відділок, що включає близько десяти кабінетів, необхідних для зйомок головних героїв на робочому місці.

«Найбільш масштабне будівництво цього проекту – це поліцейський відділок. Доводилося повністю розбирати павільйон і з нуля вибудовувати декорацію. У нас п’ять основних кабінетів для співробітників управління, включаючи генерала, а також є архів, кімната допиту, кабінет для зберігання зброї і дві камери для тимчасового утримання затриманих», – розповідає він.

Ще одна з декорацій, що вимагає чималих зусиль при підготовці до зйомок – підвальне приміщення котеджу, яке також розмістилося в павільйонах «Київтелефільма». Складність цієї споруди полягає в тому, що за задумом воно, хоч і віддалено, але повинно нагадувати свого роду високотехнологічний бункер, в який злочинець намагається заманити своїх жертв, щоб помститися за зраду.

«Він придумав камери, залізні двері на електронних замках. Це все пов’язано між собою і поступово переходить в одну загальну кімнату, де є ліфт. Коли ліфт відкривається – там стіна. Коли ліфт відкривається з іншого боку – за допомогою кнопки ця стіна від’їжджає…», – ділиться подробицями Олександр Уколов.

Про спецефекти

Як відзначалося раніше, в силу жанрової приналежності, серіал буде насичений екшн-епізодами. Бійки, гонитви, вибухи, пожежі і навіть перестрілки – невід’ємна частина картини. І над тим, щоб в кадрі усе це виглядало максимально естетично і, в той же час, правдоподібно, також працює ціла команда фахівців. Включаючи професійних піротехніків і каскадерів.

Їх спільне з акторами завдання – максимально точно виконати трюки і створити для глядача свого роду ефект присутності. У свою чергу, зона відповідальності худдепартаменту – надати цьому ще яскравіших фарб за допомогою додаткових художніх засобів. Зробити все, щоб ці кадри виглядали на екрані максимально ефектно.

Для цього, зізнаються на майданчику, іноді доводиться вдаватись до професійних хитрощів. Приміром, для більшої переконливості однієї зі сцен, в якій за сюжетом відбувається автомобільна аварія, було вирішено підшукати авто такої ж марки, але що побувало раніше в справжній ДТП.

«Вже є заявлена машина героя, яка потрапляє в аварію. Шукатимемо її клон, але вдарений, який надалі використаємо під час зйомок. Покажемо спочатку проїзд неушкоджених автомобілів, потім камера «піде» на пішохода і після цього буде кадр вже з розбитими авто, які ми підготуємо і виставимо на умовне місце аварії. Паралельно створимо задимленість. Це ефектно виглядатиме», – говорить Олександр Уколов.

Про спецгрим

Разом з постановниками, великий пласт роботи також покладений на художній департамент по гриму. Поле для діяльності гримерів на проекті величезне, адже кожна серія пов’язана з певною надзвичайною подією. Отже без спецгриму просто не обійтись.

«Практично в кожній серії є герої з побоями, кульовими пораненнями, загиблі. Тому доводиться уточнювати усі нюанси, включаючи причини і обставини смерті персонажів. І, відштовхуючись від цієї інформації, гримувати так, як це виглядає в житті», – ділиться подробицями роботи асистент художника з гриму Марина Нижник, додаючи, що іноді при підготовці до зйомок доводиться переглядати навіть фото кримінальних хронік.

Але багато в чому, відмічають в гримцехові, допомагає також вже наявний досвід роботи.

«Іра свого часу була задіяна у великому проекті, де також був великий об’єм роботи саме з нанесення спецгриму»., – говорить Марина Нижник.

«Так, там було багато роботи, пов’язаної зі спецгримом, я співпрацювала з консультантами. Тому, працюючи зараз над цією картиною, половину з того, що і як робиться, ми вже знаємо з досвіду. Наприклад, як повинні виглядати кульові поранення залежно від калібру тієї або іншої зброї і т. д»., – розповідає художник з гриму Ірина Бойцова.

Попри те, що деякі подібні епізоди на екрані тривають всього пару секунд, підготовка до їх зйомок займає куди більше часу і вимагає додаткових зусиль. Так, приміром, тільки для отримання зліпка у вигляді кульового поранення знадобиться, мінімум, доба. А це ж тільки основа, яку лише належить використати під час створення образу того чи іншого персонажа.

«У нас є силіконові молди, в які ми заздалегідь поміщаємо спеціальний розчин і залишаємо його там на добу. За цей час він застигає і згодом відбивається у вигляді кульового поранення, яке ми під час гриму вже і клеїмо на умовне місце поранення нашого героя і потім розмальовуємо», – описує робочий процес асистент художника з гриму.

Про костюми

Свої нюанси, враховуючи тематику серіалу, є також в роботі костюмерів. В силу численних трюкових сцен, знімальний процес вимагає максимальної передбачливості, у тому числі, в підборі костюмів. У профільному департаменті не приховують – для зйомок окремих епізодів доводиться іноді готувати декілька ідентичних комплектів, щоб згодом усі кадри ідеально склалися на монтажі.

«Звичайно ж, на цьому проекті у нас є окрема сумка для зіпсованих речей. Ми готуємо дублі одягу, як для акторів, так і для каскадерів, які виконують ті або інші трюки. У нашій ситуації, враховуючи наявність екшн-сцен, це просто неминуче», – говорить художник по костюмах Тетяна Зубарєва.

***

Нагадаємо, зйомки детективного 24-серійного серіалу «Провінціал» стартували в квітні і продовжаться до серпня поточного року включно. Повним циклом виробництва картини займається «Кінокомпанія «Київтелефільм» на замовлення телеканалу «Україна». Прем’єра запланована на осінь 2021 року.

Детальніше про акторський ансамбль і знімальний процес також можна прочитати в матеріалах:

«Перестрілки, гонитви і бійки: «Київтелефільм» продовжує зйомки серіалу «Провінціал»

«Провінціал»: Про масштаби декорацій, сценарій і акторський ансамбль.

___________________

«Провінціал»

***

24 серії

Кримінальна мелодрама

2021г.

***

Автор сценарію: Георгій Конн

Режисер-постановник: Сергій Щербин

Оператор-постановник: Антон Вербин

Художник-постановник: Олександр Уколов

Художник по костюмах: Тетяна Зубарєва

Художник по гриму: Ірина Бойцова

Директор знімальної групи: Артем Суліга

Виконавчий продюсер: Павло Карван

Продюсери ТРК «Україна»: Ірина Черняк, Вікторія Корогод

Генеральний продюсер: Валентин Опалєв

 

Читайте також